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6 Adjustments We Thought Google Would Make to website positioning But They Nonetheless Have not – Whiteboard Friday


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6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimization However They Nonetheless Haven’t – Whiteboard Friday
Make Search engine optimisation , 6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimisation But They Nonetheless Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content within a link, there are a number of areas where we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #web optimization #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
#Thought #Google #search engine marketing #Havent #Whiteboard #Friday
From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text within a hyperlink, there are several areas where we ...
Quelle: [source_domain]


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  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die 1. Internet Suchmaschinen an, das frühe Web zu systematisieren. Die Seitenbesitzer erkannten rasch den Wert einer nahmen Positionierung in Ergebnissen und recht bald entwickelten sich Behörde, die sich auf die Aufbesserung ausgerichteten. In Anfängen vollzogen wurde der Antritt oft über die Übertragung der URL der jeweiligen Seite in puncto diversen Suchmaschinen. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Untersuchung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Website auf den Web Server der Search Engine, wo ein weiteres Angebot, der bekannte Indexer, Angaben herauslas und katalogisierte (genannte Ansprüche, Links zu diversen Seiten). Die neuzeitlichen Modellen der Suchalgorithmen basierten auf Informationen, die mit den Webmaster selber bestehen werden, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Suchmaschinen im Internet wie ALIWEB. Meta-Elemente geben einen Überblick mit Thema einer Seite, gewiss stellte sich bald hoch, dass die Benutzung er Vorschläge nicht verlässlich war, da die Wahl der genutzten Schlüsselworte dank dem Webmaster eine ungenaue Abbildung des Seiteninhalts reflektieren vermochten. Ungenaue und unvollständige Daten in Meta-Elementen vermochten so irrelevante Seiten bei charakteristischen Suchen listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller vielfältige Punkte binnen des HTML-Codes einer Seite so zu manipulieren, dass die Seite größer in Ergebnissen gelistet wird.[3] Da die späten Suchmaschinen sehr auf Merkmalen angewiesen waren, die einzig in den Fingern der Webmaster lagen, waren sie auch sehr vulnerabel für Abusus und Manipulationen im Ranking. Um tolle und relevantere Resultate in Resultaten zu bekommen, musste ich sich die Anbieter der Internet Suchmaschinen an diese Gegebenheiten angleichen. Weil der Riesenerfolg einer Search Engine davon abhängig ist, besondere Suchergebnisse zu den gestellten Suchbegriffen anzuzeigen, vermochten ungünstige Vergleichsergebnisse zur Folge haben, dass sich die Benützer nach diversen Möglichkeiten für den Bereich Suche im Web umgucken. Die Lösung der Search Engines lagerbestand in komplexeren Algorithmen beim Rangordnung, die Gesichtspunkte beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur nicht leicht beeinflussbar waren. Larry Page und Sergey Brin entworfenen mit „Backrub“ – dem Stammvater von Suchmaschinen – eine Anlaufstelle, die auf einem mathematischen Suchalgorithmus basierte, der mit Hilfe der Verlinkungsstruktur Websites gewichtete und dies in den Rankingalgorithmus einfluss besitzen ließ. Auch andere Search Engines orientiert während der Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. gesund der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Yahoo search

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17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

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